rss ikon
faq hubungi-kamiaduan   peta-laman

Assalamualaikum w.b.t. dan Salam Sejahtera,

YBhg. Tan Sri/ Datuk Seri/ Datuk/ Dato'/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan,

 

MAKLUMAN PENGOPERASIAN PERKHIDMATAN MyGPKI SEPANJANG TEMPOH PERINTAH KAWALAN PERGERAKAN COVID-19

 

2. Sehubungan dengan pengawalan penularan jangkitan Covid-19 dan Tempoh Perintah Kawalan Pergerakan oleh kerajaan Malaysia. Perkhidmatan MyGPKI akan tetap beroperasi seperti biasa kerana ianya merupakan perkhidmatan yang menyokong essential service dan terkandung di bawah peruntukan Akta Perhubungan Perusahaan 1967.

 

3. Oleh yang demikian, bersama ini disertakan Lampiran Makluman Pengoperasian Perkhidmatan MyGPKI Sepanjang Tempoh Perintah Kawalan Pergerakan untuk rujukan bersama. Sebarang aduan/pertanyaan sila kemukakan melalui meja bantuan MyGPKI seperti berikut:-

 

  1. PORTAL GPKI (MEJA BANTUAN>ADUAN PENGGUNA) - https://gpki.mampu.gov.my/gpki_portal/complaint/view
  2. Emel :Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.



4. Segala kerjasama dan perhatian YBhg. Tan Sri/ Datuk Seri/ Datuk/ Dato'/ Datin/ Dr./ Tuan/ Puan mengenai perkara ini diucapkan setinggi-tinggi terima kasih.

 

Sekian.